Siguranța și sănătatea noastră, a tuturor, este principala prioritate a BCR Pensii în contextul efectelor generate de COVID-19. Astfel, în acest context, pentru perioada următoare, toată comunicarea în intern sau extern, se va realiza, în principal, prin corespondență electronică sau prin telefon. Participanții sau beneficiarii Fondului de Pensii Administrat Privat BCR și Fondului de Pensii Facultative BCR PLUS sunt rugați, dacă doresc să ne contacteze, să utilizeze cu prioritate comunicarea prin email, utilizând adresa pensiibcr@bcr.ro

Suntem la dispoziția dvs. și prin:
 - Telefon la 021 9503 (în intervalul 09:00 – 17:30)
 - Fax la 021 232 40 35
 - Chat online disponibil pe www.pensiibcr.ro

Iar prin contul online gratuit 24 Pensie puteți afla în orice moment valoarea sumelor acumulate în contul de pensie privată, istoricul contribuțiilor lunare precum și rezultatele investiționale ale fondului dvs. de pensie privată.

Vă mulțumim și  suntem optimiști că vom trece cu bine peste această perioadă.

Echipa BCR Pensii

Cum îmi garantați că banii mei nu se pierd?

Un fond de pensii facultative nu poate da faliment!

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) monitorizează ratele de rentabilitate ale tuturor fondurilor de pensii facultative din România (le găsești aici).

În cazul în care, timp de 4 trimestre consecutive, rata de rentabilitate a unui fond este mai mică decât rata de rentabilitate minimă a tuturor fondurilor de pensii facultative, ASF aplică procedura privind administrarea specială.

Aceasta presupune preluarea de către un alt fond, timp de 12 luni, a administrării fondului intrat în procedură, timp în care participanții pot opta pentru transfer la un alt fond de pensii.