Siguranța și sănătatea noastră, a tuturor, este principala prioritate a BCR Pensii în contextul efectelor generate de COVID-19. Astfel, în acest context, pentru perioada următoare, toată comunicarea în intern sau extern, se va realiza, în principal, prin corespondență electronică sau prin telefon. Participanții sau beneficiarii Fondului de Pensii Administrat Privat BCR și Fondului de Pensii Facultative BCR PLUS sunt rugați, dacă doresc să ne contacteze, să utilizeze cu prioritate comunicarea prin email, utilizând adresa pensiibcr@bcr.ro

Suntem la dispoziția dvs. și prin:
 - Telefon la 021 9503 (în intervalul 09:00 – 17:30)
 - Fax la 021 232 40 35
 - Chat online disponibil pe www.pensiibcr.ro

Iar prin contul online gratuit 24 Pensie puteți afla în orice moment valoarea sumelor acumulate în contul de pensie privată, istoricul contribuțiilor lunare precum și rezultatele investiționale ale fondului dvs. de pensie privată.

Vă mulțumim și  suntem optimiști că vom trece cu bine peste această perioadă.

Echipa BCR Pensii

Cum îmi pot actualiza datele personale în evidențele BCR Pensii?

Dacă datele tale personale s-au modificat, te rugăm să ne transmiți cererea pentru modificarea termenilor contractuali, completată cu noile date personale, împreună cu o copie a actului de identitate. Ambele documente trebuie să fie semnate de tine și pot fi transmise nouă astfel:

  • prin e-mail, la adresa pensiibcr@bcr.ro, fiind necesar să scanezi documentele;
  • prin fax, la numărul 021.232.40.35;
  • prin poștă, la adresa Calea Victoriei nr. 15, etaj 3, podium, aripa sud - sud est, sector 3, București.