Siguranța și sănătatea noastră, a tuturor, este principala prioritate a BCR Pensii în contextul efectelor generate de COVID-19. Astfel, în acest context, pentru perioada următoare, toată comunicarea în intern sau extern, se va realiza, în principal, prin corespondență electronică sau prin telefon. Participanții sau beneficiarii Fondului de Pensii Administrat Privat BCR și Fondului de Pensii Facultative BCR PLUS sunt rugați, dacă doresc să ne contacteze, să utilizeze cu prioritate comunicarea prin email, utilizând adresa pensiibcr@bcr.ro

Suntem la dispoziția dvs. și prin:
 - Telefon la 021 9503 (în intervalul 09:00 – 17:30)
 - Fax la 021 232 40 35
 - Chat online disponibil pe www.pensiibcr.ro

Iar prin contul online gratuit 24 Pensie puteți afla în orice moment valoarea sumelor acumulate în contul de pensie privată, istoricul contribuțiilor lunare precum și rezultatele investiționale ale fondului dvs. de pensie privată.

Vă mulțumim și  suntem optimiști că vom trece cu bine peste această perioadă.

Echipa BCR Pensii

Cum îmi pot transfera pensia administrată privat – pilonul 2 la BCR Pensii?

Trebuie doar să completezi formularul de transfer, iar noi îți vom transmite toate documentele necesare transferului la adresa pe care tu ne-o comunici.

Îți recomandăm să te documentezi înainte despre eventualele penalități de transfer. Astfel. dacă transferul se realizează mai devreme de 2 ani de la data aderării la fondul anterior, administratorul acestui fond poate percepe penalități de transfer. Valoarea penalităților este menționată în prospectul schemei de pensii administrată privat. Dacă transferul la un nou fond se realizează după 2 ani de la data aderării la fondul anterior, administratorul fondului de pensii care transferă activul personal nu va percepe penalități de transfer.