Modalități de contact

Atât pentru clienții BCR Pensii, cât și pentru cei care doresc să devină clienți BCR Pensii, am pus la dispoziție mai multe posibilități de a ne contacta. Alege cel mai convenabil canal de contact pentru  tine.

Începând din 19 iulie 2016, participanții la fondurile de pensii administrate de BCR Pensii pot apela, gratuit, la un nou mecanism de rezolvare a litigiilor înainte de a apela la o instanță de judecată, și anume la soluționarea alternativă a litigiilor (SAL), având dreptul de a se adresa în acest sens Entității de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul financiar nebancar (SAL-FIN).

Cum poți lua legătura cu noi?

Lasă-ne un mesaj

Lasă-ne un mesaj online – cel mai rapid mod de a obține detalii și răspunsuri la întrebări, reclamații și sesizări. Poţi atașa documente scanate și tot aici poţi trimite sugestii și opinii care ne vor ajuta la îmbunătățirea serviciilor pe care ţi le oferim.

Scrie-ne prin poștă sau fax

Aproape orice întrebare îşi găseşte răspunsul în secţiunea de Intrebări Frecvente. Dacă nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta, vrei să ne transmiţi eventualele sugestii sau reclamaţii, ne poţi scrie şi transmite solicitarea la:

Adresa sediu social:

BCR PENSII, Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private S.A.

Calea Victoriei nr. 15, etaj 3, podium, aripa sud - sud est, sector 3, Bucuresti

sau

Fax: 021 232 40 35

Vorbește cu noi pe chat

Ai o întrebare cu privire la pensia privată? Un agent de marketing BCR Pensii îţi răspunde în timp real la întrebări prin chat! Ȋncepe discuția pe chat, atingȃnd caseta de mesaje din site.

Contactează-ne telefonic

Ne poţi contacta şi telefonic, la numărul 021 9503, pentru orice întrebări sau nelămuriri. Echipa noastră îţi stă la dispoziţie în intervalul 09:00 – 17:30 şi îţi va oferi toate informaţiile de care ai nevoie.

Scrie-ne pe e-mail

Scrie-ne un mesaj cu întrebarea ta la adresa de e-mail pensiibcr@bcr.ro şi te vom contacta în cel mai scurt timp.