Siguranța și sănătatea noastră, a tuturor, este principala prioritate a BCR Pensii în contextul efectelor generate de COVID-19. Astfel, în acest context, pentru perioada următoare, toată comunicarea în intern sau extern, se va realiza, în principal, prin corespondență electronică sau prin telefon. Participanții sau beneficiarii Fondului de Pensii Administrat Privat BCR și Fondului de Pensii Facultative BCR PLUS sunt rugați, dacă doresc să ne contacteze, să utilizeze cu prioritate comunicarea prin email, utilizând adresa pensiibcr@bcr.ro

Suntem la dispoziția dvs. și prin:

 - Telefon la 021 9503 (în intervalul 09:00 – 17:30)
 - Fax la 021 232 40 35
 - Chat online disponibil pe www.pensiibcr.ro

Iar prin contul online gratuit 24 Pensie puteți afla în orice moment valoarea sumelor acumulate în contul de pensie privată, istoricul contribuțiilor lunare precum și rezultatele investiționale ale fondului dvs. de pensie privată.

Vă mulțumim și  suntem optimiști că vom trece cu bine peste această perioadă.

Echipa BCR Pensii

Pensia administrată privat pentru angajator

Pentru angajați informați și responsabili. Pentru viitorul lor și al companiei tale.

Pentru angajator, pensia administrată privat (Pilonul II) nu reprezintă o obligație suplimentară sau un efort în plus. Compania plătește oricum procentul de 25% din salariul brut la contribuțiile pentru asigurările sociale (CAS), iar statul este responsabil cu virarea unui procent din aceste contribuții (3,75% din salariul brut în 2018) la fondul de pensii administrat privat la care fiecare salariat este participant.

Ce poți face tu este să te asiguri că ai niște angajați informați și responsabili, care investesc inteligent în viitorul lor. Pentru că un angajat mulțumit înseamna un angajat productiv, și cu siguranță angajații tăi vor aprecia preocuparea ta pentru viitorul lor.

Cel mai simplu este ca în momentul angajării, să le explici salariaților, mai ales celor aflați la primul job, care sunt opțiunile lor și cum pot face alegeri informate și inspirate pentru vârsta pensionării. Pentru că timpul zboară pentru fiecare dintre noi și niciodată nu este prea devreme ca ei să se preocupe de viitorul lor!

Este important ca angajații tăi să știe că:

  • Pilonul 2 (pensia administrată privat) este obligatorie pentru orice salariat în vârstă de până la 35 de ani și opțională pentru persoanele care au între 35 și 45 de ani.
  • Dacă nu își aleg singuri un Fond de pensii administrat privat - Pilon 2 în termen de 4 luni de la prima angajare, atunci salariații vor fi repartizați în mod aleatoriu către unul dintre fondurile existente in piață
  • Dacă nu știu la ce fond de pensii au fost repartizați, participanții pot intra pe site-ul Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) și pot solicita această informație. Tot acolo pot afla mai multe date actualizate despre toate fondurile de pensii autorizate din Romania, inclusiv rata lor de rentabilitate.
  • Pot alege oricând să se transfere de la un fond de pensii administrat privat la altul, în funcție de preferințele lor personale și de încrederea pe care le-o inspiră respectivul fond.
  • Pot participa la un singur fond de pensii administrat privat, nu la mai multe.